Gott nytt år!


Så här års brukar jag sammanfatta året och det blir såklart en lista även i år. Det här är några av sakerna och upplevelserna som jag minns bäst från mitt blogg-år 2010.

- Årets plagg: Jag gillar ju koftor!
- Årets stilikon:
Olivia Palermo
- Årets favoritprodukt: HydraFloral från Decleor och Locobase
- Årets hiss: Att jag tog körkort i april!
- Årets diss: Hmm..?
- Årets fynd: Beige jacka från Burberry
- Årets resor: Mallorca och mysiga turer i Sverige
- Årets film: Kanske SATC 2
- Årets bok: Många bra decklare och Hedge Fund Wives
- Årets bästa: Förlovning med E på Örenäs slott

Kommentarer
Postat av: christin

Kikar in och önskar dig ett Gott nytt år! Din blogg är verkligen superbra och jag ser fram mot att följa den år 2011! Kramisar

Postat av: Molly

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 00:33:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback