Vita spetsklänningar á la Nicole Richie

Vita spetsklänningar ser ut att bli en av vårens stora trender. Nicole är i alla fall en av dem som hakat på trenden med spets. En annan som hade spetsklänning redan förra sommaren är Prinsessan Madeleine. Här kommer mina fyra vita favoriter inför våren och sommaren. Både i lyx och budgetpriser!

Nicole.vitspets
Överst från vänster: Vit spetsklänning 249 kr från H&M, vit axelbandslös spetsklänning $103 från Juicy Couture (Net-a-porter), vit halterneckklänning $595 från Cathrine Malandrino (Net-a-porter), vit enkel spetsklänning 229 kr från Haléns.

Kommentarer
Postat av: Moa

då vet man vad för klänning man ska satsa på. skulle vilja ha den från juicy. men hittade också en fin i laredoute katalogen. kanske blir båda?

2006-01-19 @ 20:29:51
Postat av: frida

Tycker vekligen d är jättefint med klänning, på andra, själv känner jag mig inte riktigt bekväm i det. Tycker också det är svårt att få till outfiten med klänning, med kjol kan man göra looken mer personlig än med en klänning. Men som sagt på andra är d jättefint! Fashionista som man är får jag nu börja öva att använda klänning för jag tror det kommer bli vårens hit! Bra blogg!!!

2006-01-20 @ 06:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback