Tjuvkika på sommarens snyggaste bikinis

Jag vet att det är ett bra tag kvar tills det är sommar, men jag kunde inte låta bli att lägga upp de här bildena på dessa jättefina bikinis från Victoria Secret. Surfade runt på deras hemsida och ville i princip ha allt, de hade otroligt mycket fint!

Bikinis.VS

Här är några av mina favoriter: Svart supersöt mönstrad bikini, rosablommig bikini, rosamönstrad trekantsbikini, söt bikini och strandkjol, fin vit trekantsbikini, söt virkad bikini med band, jättefin randig trekantsbikini, blommig mini-bikini.

Någon mer som längtar till sommaren? =)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jag har utmanat dig :) Kolla i min blogg så får du se!

Postat av: Anonym

Vad e det för trend när det gäller bikinin?? (jag har små bröst och vill gärna få dom att se större ut, men ändå med en trendig bikini.. (jag är smal och lång).. du har en väldigt bra sida, älskar den!! =D

2006-01-28 @ 17:23:44
Postat av: Sophie

Jag brukar inte göra så här, men vi har fått in de tre sista väskorna ifrån central lagret(den där blå med guld detaljer som du frågade om), så jag har lagt undan en till dig under namnet Amanda i accessoarkassan på gatuplan i min H&M butik. Hoppas att du gillar den! ;)

Mvh Sophie♥

2006-01-29 @ 09:59:35
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sophie

Jo, just det! Kan bara lägga undan den tills på måndag, så jag hoppas att du har vägarna förbi!

Mvh Sophie♥

2006-01-29 @ 10:11:21
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Fancy Desire

Jättesöta bikinis!
Fancy Desire

2006-01-29 @ 14:17:50
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: Amanda

(Svar till dig som inte skrev namn) Vad gäller bikinis så är trekansbikinis fortfarande väldigt trendigt. (Gärna randiga om man nu gillar det) Dessutom finns det en hel del små trekansbikinis hos bla H&M och Haléns som har vadderade kupor så att brösten blir något större. Ska blogga mer om just bikinis och trender framöver nu när det närmar sig vår och sommar! Håll utkik =)

2006-01-29 @ 15:18:15
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: linda

Hej Amanda!
Det var jag som råkade glömma att skriva namn.
Tack för svaret, det är just trekantsbikini jag älskar:D

2006-01-29 @ 15:23:32
Postat av: Lina

Det är såå länge till sommarn, och jag längtar så. såg att dom hade tagit in sina första bikinis på HM idag! det ger en lite hopp ialla fall!

2006-01-29 @ 16:09:48
URL: http://Tyckaom.blogg.se
Postat av: Lisa

önskar att jag också va så smal :(

Lisa :)

2007-01-23 @ 18:40:07
Postat av: Lisa

önskar att jag också va så smal :(

Lisa :)

2007-01-23 @ 18:40:08
Postat av: Ayla

Hej! Jag undrar bara om du hittade den vita,trekantsbekinin från www.victoriasecret.com, för jag kan dessvärre inte hitta den där och eftersom den var supersnygg så skulle jag gärna vilja se på den lite mer och kanske såsmåningom köpa en sådan:)

Kram Ayla

2007-03-01 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback