Test: Vilket nagellack är bäst?

  Jag har länge vart på jakt efter det perfekta rosa nagellacket!
En färg som är en av mina favoriter, dessutom passar rosa nagellack till det mesta! Nu har jag hittat tre favoriter som jag tänkte tipsa om!

- Maybelline Colorama, i färgen Cotton Candy
Liten praktisk flaska som aldrig hinner torka ut. Lätt att måla och håller de fem dagarna som de lovar. Färgen Cotton Candy var fin, passar till allt och såg faktiskt ut som den gjorde i flaskan.
Helt klart en av mina nya favoriter, dessutom finns det många andra fäger att välja mellan.
Pris: 30 kr
Betyg: aaaa

- Essie Nail Polish, i färgen Sold out Show
Otroligt lättmålat och smidigt. Den rosa färgen gillade jag verkligen, ljust rosa och väldigt fint.
Essie har ju inte funnits i Sverige så länge men ett tips är att köpa och testa, det ångrar man inte. Dessutom finns ju även Essie i en massa andra färger om man inte just vill ha rosa.
Pris: 110 kr
Betyg: aaaa

- Lancôme Vernis Magnétic
, i färgen Pink Crystalline
Lancômes produkter är för det mesta väldigt bra, och så även deras nagellack. Den här rosa färgen är lite metallicfärgad, och mer glammig än de två andra jag testade. Lacket sitter länge och den breda penseln är väldigt lätt att måla med. Ett plus för den lite lyxiga flaskan.
Pris: 180 kr
Betyg: aaa

Vilket är ditt favorit-nagellack? Skriv en kommentar och tipsa!

Kommentarer
Postat av: Moa

bra test! :) ska ta och testa colorama från maybelline i think, gillar rosa nagellack ;D

2006-01-06 @ 16:16:14
Postat av: Amanda

tack =)
Japp, rosa nagellack är fint, me like!
/Amanda

Postat av: Gabriella

Detta är det bästa nagellack jag använt någonsin, och jag köpte Raquel ;)

2006-01-06 @ 22:53:30
Postat av: Gabby

http://www.smink.nu/product_info.php?cPath=18_53&products_id=723

Den funkade inte, kanske denna gör det?

2006-01-06 @ 23:16:28
Postat av: Amanda

Tack, för tipset!
Kanske värt att testa om man beställer något från Smink.nu =)
/Amanda

2006-01-07 @ 09:21:42
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Sötnozen

Jag vill ha en riktigt bra svart nagellack men ändå inte lika dyr som Lancômes svindyra.

2006-06-25 @ 21:24:18
URL: http://marsvinflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

OPI klart bästa nagellacket! Beställer mina från Ebay! En hundring billigare än i Sverige!

2007-06-19 @ 14:25:26
Postat av: Sofia Ek

Hej!
Har Ni testat Konads nagellack? Jättebra. Håller länge, och dessutom med Konads speciallack och bildbrickor kan man göra underbara naglar. Det är jättelätt och läckert. Fina bilder. Se länken till välaboden!

2008-04-12 @ 22:00:01
URL: http://xn--vlaboden-0za.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback