Test: Dessert Beauty by Jessica Simpson

Dessert Jag är svag för rosa, och jag gillar Jessica Simpson därför var jag bara tvungen att testa Jessicas nya sminkserie Dessert Beauty!

Det som testades var:
Dessert Beauty Deliciously Kissable Plumping Lip Candy i smaken Bubblegum
Tyvärr blev detta en besvikelse. Jag tycker att smaken Bubblegum smakade artificiellt och lite plastigt och inte alls som riktigt bubbelgum eller godis. Dock satt den väldigt bra och färgen var fin.
Förpackningen såg lite väl billig ut för att kosta 149 kr för 5ml, jag hade hellre sett att den såg ut mer som Dior Addict, en mer glassig förpackning.
Betyg: aaa

Dessert Beauty Deliciously Kissable Body Sugar Scrub i doften Juicy
Denna bodyscrub kändes lyxig och jag gillade den rosa färgen. Huden blev alldeles len och den doftade gott. Efter att man använt boduscruben satt doften av jordgubbar och hallon kvar, vilket är ett plus!
Ett minus är väl priset, 489 kr är lite väl mycket för en bodyscrub, även fast jag gillade den!
Betyg: aaaa

För den som vill testa Jessica Simpsons serie Dessert Beauty finns produkterna hos:
Accessora, Eleven och Bubbleroom



Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Amanda!

Hoppas att julen har varit bra! :-)

Vet inte om du har sett JS grejer, men jag som annars e helt tokig i snygga sminkaskar blev grymt besviken :-( ! Upplevs plastiga och billiga! Trist!

Mvh Sophie♥

Postat av: Sophie

Hej Amanda!

Hoppas att julen har varit bra! :-)

Vet inte om du har sett JS grejer, men jag som annars e helt tokig i snygga sminkaskar blev grymt besviken :-( ! Upplevs plastiga och billiga! Trist!

Mvh Sophie♥

2006-01-03 @ 17:06:38
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Amanda

Japps, jag har köpt och testat Jessicas smink men jag blev besviken. Som du säger var de inga lyxiga förpackningar (som jag väntat mig) utan de kändes plastigt och ganska billigt trots att de två produkterna kostade nära 600 kr tillsammans! Nope, inge mera Dessert Beauty för min del!
/Amanda

2006-01-03 @ 18:45:36
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Moa

funderar på lipglosset.. det låter ganska bra ändå :P blev det en starkfärg?

2006-01-09 @ 14:17:01
Postat av: Amanda

Japp, det satt iaf bra och färgen var fin, inte så jättestark, lagom rosa liksom! =)
/Amanda

2006-01-09 @ 15:14:46
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Paxil

Thank you for a very good site!! My - [URL=http://paxil-buy-online.blogspot.com]Paxil[/URL] online.

2006-12-20 @ 08:56:22
URL: http://paxil-buy-online.blogspot.com
Postat av: Thomas,Thomas


Hi! Your site is very nice! Please also visit my site:

2007-03-13 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback