Svart och vitt intar vårgarderoben

Net-a-porter listade svart och vitt som två av vårens och sommarens allra trendigaste och heta färger. Dessutom passar de ju otroligt bra ihop också! Här kommer några av mina favoriter som lär hitta en plats i min garderob till våren! Enjoy!

Svartvitt
Överst från vänster: Vit volangtopp 299 kr Josefssons, örhängen 29 kr H&M, svart v-ringad cardigan 149 kr La Redoute, vit väska 249 kr Josefssons, svarta shorts 299 kr Haléns, vit volangkjol 149 kr Josefssons, svart linne $185 Net-a-porter, svarta skor 199 kr Haléns, vita flip-flops 279 kr La Redoute.

Svart, vitt eller både och, vad föredrar du i vår?

Kommentarer
Postat av: hotspot

Inte för att vara gnällig, men dina inlägg börjar bli väldigt lika mina, de tär helt ok men du kan väl kanske länka och skriva var du fått inspirationen ifrån :)

Postat av: Amanda

Det var inte alls meningen! Vill vara så egen som möjligt och syftade på ett inlägg innan där jag skrivit om just svart och vitt! Inget kopierande här inte! =)

2006-01-22 @ 11:14:09
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: hotspot

Hm, ok men du kan ju ha det i åtanke för det är inte första gången jag tycker att dina inlägg är snarlika mina. No hard feelings ;)

2006-01-22 @ 11:22:56
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Amanda

Jag har aldrig tagit efter någon avsiktligt, däremot har jag börjat bildblogga mer och lägger gärna upp alla bilder som en istället som förut då jag la upp alla, eftersom det tar mindre plats. Har iaf aldrig menat att härma eller så. =)

2006-01-22 @ 13:43:50
URL: http://shopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback