Modespaning på Golden Globe-galan

Reese.Goldenglobe Årets Golden Globe-gala har vart och här kommer en summering av det viktiga, klänningarna alltså! Generellt kan man säga att många av kändisklänningarna gick i vitt, cremevitt eller ljust beige. Några av vårens hetaste färger!

Mina favoritklänningar:
- Sarah Jessica Parker i en klänning från Rochas
- Maria Bello i Elie Saab Couture
- Reese Witherspoon i Chanel
- Felicity Huffman i Marchesa
- Keira Knightley i Valentino

...Och dessa var väl ingen hit..
- Mariah Carey
- Pamela Anderson
- Anne Hathaway 

Hit eller miss? Vilken var din favorit från Golden Globe-galan?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lägger min röst på Keira Knightley´s klänning- den var fantastiskt.

Missen - Ja, det får bli Mariah Carey..

2006-01-17 @ 18:15:40
Postat av: Camilla

Jag lägger min röst på Jessica Simpson.

Missen - på Mariah Carey

2006-01-18 @ 03:54:21
Postat av: Camilla

Ops...nu var jag helt ute o cyklade..jag menade så klart Reese Whiterspoon :) hmm...vad fick jag Jessica Simpson ifrån..egentligen :D

2006-01-18 @ 03:57:31
Postat av: Maria

Pamela påklädd...det borde egentligen få högt betyg ;)

2006-01-18 @ 12:16:49
Postat av: Amanda

Ja, det är sällan man ser Pamela så pass påklädd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback