Glittra med guld som Hillary Duff

Söta och stilsäkra Hillary Duff är verkligen en förebild när det gäller smycken och accessoarer! Till våren är det dags att gömma undan de långa pärlhalsbanden och ta fram de enkla och stilrena guldkedjorna. Kombinera gärna flera tillsammans som Hillary eller ha en lång häng ensam. Här kommer tips på några riktigt snygga, både billiga och dyra! Enjoy!

Smycken.hillary
Överst från vänster: Halsband med tofsar från Hultquist Copenhagen 249 kr, halsband med opal från Trisch Becker 1495 kr, halsband med berlocker Hultquist Copenhagen 349 kr, guldkedja med stor berlock 89 kr Accessora, kedja med flera hängen 69 kr Dazzling, halsband med tre kedjor 49,50 H&M, halsband med blomma 89 kr Accessorize, halsband från Aurélie Biederman 1009 kr La Redoute

Kommentarer
Postat av: Estelle

Vill ha alla de är verkligen jättefina!

Postat av: Anonym

jag älskar accessoarer.. jag kan aldrig gå hemifrån utan att ha på mig armband, halsband och örhängen! jag känner mig naken utan det.
men dessa guldkedjor, med flera kedjor och längder.. vart kan man hitta sånna? jag har kollat i H&M men de har inga:S
vill ha!!

2006-01-27 @ 08:39:15
Postat av: Amanda

Kolla på hm.com, i nätbutiken har de en fin kedja. Sen har jag även sett en hel del liknande på Glitter och Ur&Penn som också har en hel del accessorar. Accessora.se har också ett bra utbud och mycket fina smycken! =)

2006-01-27 @ 09:04:39
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Hanna

söt hon är! älskar smycken! håller så me! hillie är verkligen en stilikon bland smycken! ;)

2006-01-27 @ 10:45:48
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Jannica

Halsbandet från Trisch Becker är underbart!

2006-01-27 @ 17:48:24
URL: http://soulstorm.blogg.se
Postat av: johan

Hej, tycker du killar kan ha smycken?

Tumring och en tjock silverlänk runt handleden?

2006-01-29 @ 22:44:57
Postat av: Amanda

Johan: Det är klart att killar kan ha smycken, vad man har tror jag dessutom beror lite på vad man har för stil i övrigt. Det du beskriver funkar absolut, dock är det kanske inte jättetrendigt, men det viktigaste är ju att man själv gillar det! Kan tipsa om Pilgrim, de har utökat och har nu även jättefina smycken till killar. (Finns i Sthlm på Åhléns city och Debenhams)

2006-01-30 @ 08:11:16
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: jasmine

fint halsband .!

2007-03-04 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback