De här var sämst klädda 2005

Marykate Tidningen People Magazine lät deras modeguru Mr Blackwell lista de kändisar som han tyckte klädde sig allra sämst under 2005.. toppar listan gör Britney! Nu är det ju nytt år och de får en ny chans, så här ser hans lista (och motiveringar) ut i alla fall!


1. Britney Spears, från pop-prinsessa till modeflopp säger modegurun
2. Mary-Kate Olsen bör köpa nya accessoarer enligt Blackwell
3. Jessica Simpson, det är dags att anlita en stylist!
4. Eva Longoria, vackert ansikte men hemsk stil
5. Mariah Carey, bör ha mer kläder på sig
6. Paris Hilton, har mycket pengar men klär sig ändå i gårdagens kläder
7. Anna Nicole Smith, kommentarer är överflödiga
8. Shakira, taskig frisyr.. taskiga kläder
9. Lindsay Lohan, klär sig som att hon blev 30 över en natt
10. Renée Zellweger, alldeles för smal för att ha galaklänningar

Vem tycker du var årets sämst klädda? Skriv en kommentar och rösta!


Kommentarer
Postat av: malin

Brittan lätt ! hon har fått den där mammastilen om int värre än mammastilen :S

2006-01-11 @ 22:39:49
Postat av: malin

Brittan lätt ! hon har fått den där mammastilen om int värre än mammastilen :S

2006-01-11 @ 22:40:12
Postat av: Natalie

Ja brittan är inte så stilmedveten. Och hennes jagharsovitochlevtmeddennatofsi5dagar-frisyr är inte heller så het.......
Men Jessica är söt ju!

Postat av: Amanda

Mm.. håller med om att Jessica ofta är söt. Renée Zellweger kunde dock hamnat högre upp på listan tycker jag.. hennes klädstil är inte så jättekul numera.
/Amanda

2006-01-12 @ 08:58:14
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: hotspot

Lustigt att både Jessica och Lindsay hamnade på listan som är många ungas stilikoner

2006-01-12 @ 09:04:00
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Amanda

Ja, ellerhur! Men som alltid när de gäller listor av olika slag får man ta hänsyn till vem de är som har skrivit den! Hade det vart en ung tjej tvivlar jag på att Jess, Lindsay och MK hade vart med på listan!
/Amanda

2006-01-12 @ 09:32:05
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Linda

Håller med ovanstående! Det är ju helt sjukt! Och Eva Longoria som e sååå snygg jämt! Såg henne på Punk'd igår och även i hennes "vardagskläder" ser hon ut som en ängel!

2006-01-13 @ 11:47:10
URL: http://mielleux.blogg.se
Postat av: N'ea

Jag håller inte alls med om Lindsay Lohan. Jag har dock inte sett så mkt av henne, men det jag sett är fina, klassiska kläder och eftersom hon är så ung, så kan hon klä sig så utan att se allt för gammal ut.
Renée Zellweger tycker jag absolut borde varit högre på listan...
Britney är "värd" sin första plats...

2006-02-04 @ 12:03:13
Postat av: Rebecka

Allt detta tjat om Brittan. Jag tycker det är kanon det hon gör. Hon lämnar det sjuka kändislivet för ett tag, för att luta sig tillbaka, släppa allt och bara lata sig. Hon bryr sig inte så mycket om vad andra tycker. Detta är speciellt unikt för Britney Spears och jag tycker hon är helcool som bär det hon vill. Synd bara att världen måste komentera allt hon säger gör och har på sig. Men det finns människor som inte har egna liv, så de måste hoppa på andra för att känna sig bra själva. Själv hade jag hoppats få komma in på en sida med lite klädtips, då jag ska stå på scen första gången imorgon. Maila gärna förslag!
Ha en trevlig kväll damer och herrar :)

2006-04-20 @ 22:25:48
Postat av: Milla

jag förstår absolut inte vad Lindsay gör på den lista, hon klär ju sig hur bra som helst...en riktig modeikon!

2006-10-11 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback