Bruna skor - hett i vår

Om man ska tro på trenderna så kommer bruna skor (gärna lite klumpigare modeller) att bli trendiga till våren och sommaren. Mina favoriter är Chloés slingbacks, trots att de är väldigt dyra. Nedan tipsar jag om fem andra par bruna skor som jag också gillar. Kan passa till såväl kjol som shorts tror jag, snyggt är det i dessutom!

Brunavårskor


Från vänster: Chokladbruna skor 199 kr Haléns, bruna skor med remmar $128 Banana Republic, chokladbruna skor $235 Michael Kors (net-a-porter) ,bruna skor med smala remmar 629 kr Accessorize, brun sko med rem $128 Banana Republic.

Bruna skor, hit eller miss våren 2006? Skriv en kommentar och tyck till! =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det är inte bara på skorna som vi kommer att se bruna toner, utan även på kläderna. Känns helt rätt! ;)

Mvh Sophie♥

Postat av: Hilda

Hit! Är inte så mycket för brunt på kläder tycker att det var så mycket av det i vintras, men på skor-hot!

2006-01-31 @ 15:35:00
URL: http://victimedelamode.webblogg.se
Postat av: Joachimselina

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-01-19 @ 14:21:36
URL: http://joachimselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback