Amanda väljer sina favoriter

Har fått lite önskemål och frågor om vad jag gillar.. så här kommer en lista med plagg och prylar direkt plockade från min garderob och beautybox som kommer att användas flitigt i vår! Enjoy!

Väska: Les Pligaes-väskor från Longchamp
Skor: Pumps
Jeans:
Seven
Byxor:
Cityshorts
Jacka: Kortare kavaj
Klänning: Den lilla svarta
Tröja:
Cardigans
Kjol: Pennkjol
Linne:
Vitt
Lotion: Dermalogica body hydrating creme
Smycken:
Enkla och stilrena kedjor
Lipgloss:
Addict ultra gloss från Dior
Parfym: Dolce & Gabbana Light blue
Schampo:
Toni & Guy
Ansiktscreme: Blue hydra drops från Lumene
Mascara: Dior Show
Nagellack:
Maybelline colorama

Vilka är dina favoriter? Skriv en kommentar och berätta! =)


Kommentarer
Postat av: Moa

Kan väl fylla i samma frågor ;)

Väska: Skinnväska från Haléns (tips här ifrån)
Skor: Mina nya sneakers från le coq sportif
Jeans: Bikbok egna stuprör och nudie
Byxor: Korta shorts/cityshorts
Jacka: Kavaj
Klänning: Juciy Couture tube dress
Tröja: Långärmade tunna i bommul
Kjol: Använder aldrig kjol..
Linne: Vita, helst ribbstickade
Lotion: Vet inte, använder bara bodybutter men ska snart inhandla en Lotion
Smycken: Små Pilgrim öronhängen
Lipgloss: Shiny licious från Maybelline och DuWops.
Parfym: Touch of pink
Schampo: Goldwell / Sunsilk
Ansiktscreme: Acos
Mascara: (Dyrare) Lancome, (Billigare) Niveas.
Nagellack: Maybelline colorama & Face Stockholms.

2006-01-14 @ 19:52:02
Postat av: Amanda

Kul lista! Jag gillar att läsa sånna.. kan aldrig slita mig! =)
/Amanda

Postat av: Johanna

Var ett tag sedan, men jag gillar listor...

Väska: Chloe Paddington
Skor: Ballerinaskor
Jeans: Citizens of Humanity
Byxor: Ager faktiskt inga byxor, mer an traksvarta jobbvarianten. Jag ar en jeanstjej
Jacka: Kavaj
Klänning: Langklanning fran ingwa; melero
Tröja: Luvtrojor
Kjol: Kort jeanskjol (som sagt en jeanstjej)
Linne: Vanliga "baslinnen"
Lotion: Kor pa baby olja, raknas det?
Smycken: www.miaji.se
Lipgloss: DuWops
Parfym: Flower by Paul Smith
Schampo: Aussie Mate
Ansiktscreme: Decleor
Mascara: DiorShow
Nagellack: Allt funkar...

2006-07-03 @ 12:10:14
Postat av: Alexandra

Väska: Min fina bruna väska
Skor: Spetsiga, vagabond
Jeans: Tiger
Byxor: Capri
Jacka: Kortare kappa
Klänning: Den gula från Zara
Tröja: Varm tröjklänning
Kjol:Pennkjol
Linne: Vitt
Lotion: Lancome
Smycken:Lipgloss:
Parfym: långa halsband
Schampo: Herbal Essences
Ansiktscreme: Nivea
Mascara: Lancome Hypnotic
Nagellack: Lumene

2006-11-06 @ 08:10:59
URL: http://packis.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur mkt kostar en longchamp väska ?

2006-12-09 @ 22:17:14
Postat av: Anonym

jag håller med dig om att Lumenes kräm blue hydra drops är en favorit. jag testade krämen för ett år sedan & nu är jag Fast!

2007-02-16 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback