Snygga skor till cityshorts

Snart är våren här, men det är fortfarande snö och kallt ute. Jag har varit lite tveksam till att redan ha cityshorts men insett att det funkar om man bär dem på rätt sätt med ett par schyssta skor. Till vardags funkar det med ett par snygga stövlar och kvällstid är pumps ett snyggt alternativ. Nu när det är Stockholms Modevecka ska jag försöka mig på cityshortsen och här kommer några tips på snygga skor och stövlar i olika prisklasser att ha till. Enjoy!

Skor.byxa
Överst: Cognacsfärgade pumps från Christian Louboutin $610 Net-a-porter, bruna pumps Bianco 549 kr, chokladbruna klumpiga pumps 769 kr Oasis, bruna pumps med smal klack från Louboutin $522, bruna stövlar 1200 kr Vagabond, svarta stövlar med guldspännen 1300 kr Vagabond, chokladbruna stövlar med snörning 1480 kr DinSko, svarta pumps med rosett 299 kr Haléns, svarta pumps med rund tå 1439 kr La Redoute.

Hur bär du dina cityshorts? Skriv en kommentar och tipsa!

Kommentarer
Postat av: Breath

någon av dom där paren hade suttit fint imorgon :)

Postat av: Iza

Stövlarna o shortsen är underbara, men kanske inte i det här snö vädret

2006-02-14 @ 10:12:33
URL: http://isaabelle.blogg.se
Postat av: sanna

Jag har dem till tjocka strumpbyxor i svart om jag har dem till bruna stövlar, eller med tjocka strumpbyxor i brunt eller marinblått om jag har dem till svarta stövlar. Men alltid till stövlar.

2006-02-14 @ 11:06:13
URL: http://sanna.feelthemachine.com
Postat av: Hanna

Vad fina de svart stövlarna från Vagabong var!:)

Själv ska jag köpa ett par cityshorts på fredag och till det ska jag ha ett par svarta tjocka strumpbyxor och ett par bruna stövlar:)

2006-02-15 @ 15:48:09
URL: http://luxury.blogg.se
Postat av: me

fan va snygga skor =0)

2006-02-19 @ 21:58:50
URL: http://degklump.blogg.se
Postat av: Anonym

så spetsiga skor funkar ändå i vår?

2006-02-20 @ 18:44:03
Postat av: Mian

Japp, cityshorts ar verkligen jattefint.Har inhandlat nagra fina strumpbyxor till shortsen.

2006-05-02 @ 07:08:06
URL: http://www.garderobe.blogg.se
Postat av: Monika

Det finns fina italienska skor och stövlar att få tag i Göteborg. Jag vet att fina italienska stövlar från Anna Clemont säljs på La Cle i Göteborg. Vet ni om man kan köpa Anna Clemont i Stockholm?

2006-11-11 @ 12:52:41
Postat av: nikki

om du vill ha nåt som ingen annan har italienska kvalitetskor så gå in på www.styleemporium.se där finns det stövlar som det finns 1 par i världen utav av en modell och storlek prisvärda och sååå snygga handlar där jämt och e super nöjd.

2008-08-06 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback