Tisdag

tidningÄnnu en dag med jobb och plugg bara flög förbi, vart tog dagen vägen? Jag hann inte ens ut i det fina vädret!

Jobbet på
Stureplan flöt på bra, spanade kändisbilder hela morgonen, gjorde ett inlägg om Nicole eftersom Glamour har tagit samma bild som Tatler hade för bara en månad sen. Har suttit och klippt och klistrat en massa collage på datorn som också ska upp på bloggen snart samt försökt sammanställa en massa frågor som jag har fått. Busy day, samtidigt som jag har gjort klart en inlämningsuppgift i juridiken.

Har helt glömt att leta bra pocketbok till semstern på Cypern, bara tre dagar kvar, boktips anyone?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Här kommer mina favoritpocketböcker:
- Påven Johanna, Donna Woolfolk (Roman)
- En geshias memoarer,Arthur Golden (Roman)
- Marionetter,? (Spänning)
- Poeten, Michael Connelly (Spänning)

Extremt lättsam, men bra underhållning tycker jag att du får i:
- O.S.A, Denise Rudberg
- Storlek 37, Denise Rudberg

För att bygga på ditt modeintresse kanske, även dessa är av intresse:
- Djävulen bär Prada, Lauren Weisberger
- Glamorama, Bret Easton Ellis

Trevlig läsning!

Postat av: Angelica

håller med ulrika, läs påven johanna och en geishas memoarer. annars är ju da vinci koden ett måste.. ;) jag kän även stark rekomendera över nektergalens golv. helt sjukt bra bok som längtade efter att få läsa om innan man ens läst ut den första gången. MISSA INTE DEN!! :D ha så kul utomlands!

2006-04-25 @ 21:11:27
Postat av: Cicci

Läser du juristlinjen i sthlm? Moi aussi isf! Vilken termin?? Kul att du börjat blogg lite mer här också :)!

2006-04-25 @ 23:00:28
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Cicci

blogga skulle det stå :)

2006-04-25 @ 23:01:06
Postat av: kajsa

Jag tycker alla böcker som är här är bra men lite förutsägbara. Om du vill läsa något helt annat läs flyga drake. Jag grät och skrattade i grekland i sommras när jag läste den. Handlar om en pojke som flyttar till usa från afganistan. Den är otroligt gripande. LÄS ! ! ! Blev otroligt stor i usa låg på top 10 till och med. Hoppas du har en underbar semester. Kram

2006-04-25 @ 23:40:56
Postat av: Amanda

Ulrika: Tack så mycket för boktipsen! =)
Angelica: DaVinci koden är verkligen superbra!
Cicci: Nope, jag läser bra en kurs, Jiken
Kajsa: Aha.. spännande, ska kolla efter den, tack för tipset!

2006-04-26 @ 08:23:17
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Maria

Jag skulle rekommendera "Låt den rätte komma in" om du inte läst den. Annars är "En himmel för Elliott" helt underbar också.

2006-04-26 @ 17:54:30
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Joanna

Love Nicoel Richies korta frissa på den bilden, så snygg! Fast när jag var på ICA häromdan och kollade igenom Glamour kändes det ändå som o jag läst allt som stod där nånstans...

2006-04-26 @ 20:51:10
URL: http://joannaglamour.blogg.se
Postat av: Sophia

New York-trilogin är fantastiskt bra, men ännu bättre är Mästaren och Margarita. Den är fruktansvärt rolig på ett ganska torrt vis.
Men jag blev förvånad om det där med tidningsomslaget (har inte så bra koll + att jag älskar glamour): är det vanligt att tidningar snor omslag av andra?

2006-05-01 @ 22:34:36
Postat av: Hanna

glamour är så bra!

2006-05-04 @ 11:40:15
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback