Frossa i Vogue-omslag!

vogue


Jag hittade en länk till arkivet med alla Vogue-omslag, här kan man spana in alla gamla omslag från det allra första designet av Helen Thurlow till det senaste med Stella Tennant på omslaget (fotat av Tim Walker)
Här är några av mina favoriter! Vogues decembernummer 2003 med Kylie Minouge är riktigt häftigt, stilrent och coolt! Septembernumret 2004 med Kate Moss är också en favorit (båda fotade av Nick Knight) Även detta omslag med Angela Lindvall från april 2003 är väldigt snyggt. Sarah Jessica Parkers rosa omslag från oktober samma år är också snyggt (hennes klänning är såå fin!)

Bland de äldre omslaget är detta med Cindy Crawford från december 1994 bra, precis som detta från 1932. Och detta från augusti 1940, spana in Vogue-loggan!

i december 1999 gjorde man något helt oväntat...

De allra bästa omslaget tycker jag dock är detta med Elizabeth Hurley, från november 2000 fotat av Vincent Peters, Liz är otroligt snygg i sin Donna Karen-klänning på omslaget!

För fler roliga omslag... besök arkivet!


Kommentarer
Postat av: Sötnozen

Lite läskigt blev det när jag klickade på det du länkat. Typ alla jag såg var med, och alla hade jag "tänk" extra på, och endast de :P Omslaget med Liz hatade jag för bobbisen höll visst på att falla ur, nummret med Kate Moss var min favorit, (shiiit, vad cool hon såg ut), och det med Kylie Minouge var oxå rätt så coolt, men inte snyggare och proffsigare än Kate Moss´s!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback