Sienna Miller - kopia av Kate Moss?

SiennaM Ser du inte visningsbilden? Klicka här

Supermodellen Naomi Campbell går till attack mot Sienna Miller och hävdar att hon är en blek kopia av Kate Moss. Många jämför Sienna och Kate stilmässigt, men Naomi hävdar att man inte kan jämföra de två. Naomi säger också "Jag står inte ut med jämförelser, I like the real thing"

Tilläggas bör ju också att Naomi Campbell är mycket god vän med Kate Moss, och att hon är känd för att starta den här typen av diskussioner. Jag själv tycker att Sienna Miller är en stilikon, som inte tar efter någon utan skapar trenderna själv! Dessutom tycker jag att Sienna alltid ser mer glassig ut, vad hon än tar på sig! Det kanske snarare är så att Kate tar efter Sienna.. vem vet?


Vad vill du läsa mer om i bloggen? klicka här och svara, de tar max 1 min!

Kommentarer
Postat av: Noahsonja

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback