10 Most Stylish Stars of 2005

Nicolex3 Ser du inte visningsbilden? Klicka här

Många listor kommer så här mot slutet av året, denna är gjord av People Magazine och listar de stjärnor som vart mest stylish under året! Här kommer hela listan med en del av motiveringen som People skrev:

1. Nicole Richie "En stilikon som världens alla tjejer tar efter"
2. Lidsay Lohan "Har tuffat till sig och klär sig gärna i Chanel"
3. Rosario Dawson "En vacker kvinna som vågar visa sina kurvor"
4. Sienna Miller "Ser aldrig tillgjord ut och kör sin egna stil"
5. Hillary Duff "Har vuxit och låter sin egna personlighet komma fram"
6. Scarlett Johansson "Vågar både sminka sig och visa kurvor - en ny stilikon"
7. Joy Bryant "Hippiechic exmodell som klär i allt"
8. Lee-Ann Rimes "Grace Kelly-look-a-like som genomgått en makeover i år"
9. Ashlee Simpson "Ung tjej som blir allt mer bekväm och säker på sin stil"
10. Charlize Theron "Bär couture som ingen annan kan"

Vem är mest stylish av dessa kändisar nu då? Skriv en kommentar och rösta! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är himla aktiv med kommentarer idag (du uppmuntrar ju liksom med dina snabba svar!). Jag tycker definitivt Scarlett. Så grymt snygg, cool, feminin och bäst helt enkelt! Hon är nog den jag länkat mest till (eller kanske Paris, men då är det sällan potitiva referenser.)

Postat av: Amanda

Hmm.. jag tycker valet är svårt, men gillar också Scarlett för hon är lite gammaldags-chic sådär.. en riktig Hollywoodstil har hon iaf! Gillar Sienna och Jessica Simpson också (som inte kom med på listan) Hehe.. Finns ju bara en Paris, ibland bättre klädd.. och ibland sämre, men I like her anyway! :p
Nu är det sovdags.. bloggar mer imorgon!
/Amanda

2005-12-20 @ 22:08:15
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Maja

Ville bara säga att jag gillar din blogg! Alltid välskriven och uppdaterad :)

2005-12-21 @ 15:09:27
Postat av: Amanda

Tack, vad glad jag blir för sånna kommentarar! =) Alltid kul å höra att bloggen uppskattas.
/Amanda

2005-12-21 @ 18:36:37
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Angelica

lindsey och nichole. de ligger närmast min egen stil. annars gillar ashlee och jessica simpsons stil med. blev även lite positivt överaskad när jag såg hillary duff's bilder, inte visste jag att hon va så stylish! ;)

2005-12-29 @ 12:35:27
Postat av: siri

Nicole!!! hennes stil tar man gärna efter :)

2006-02-02 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback