Sno Stilen: Beyoncé

Jag fortsätter med Sno Stilen och denna gång har turen kommit till chica Beyoncé. En tjej som alltid har koll på trenderna och vågar sticka ut lite. Shorts och topp är ett säkert kort i vår och sommar. Vill man inte köpa dyra solisar från Tom Ford har H&M ett ypperligt alternativ. Nedan har jag valt ut några plagg så du kan sno Beyoncés stil till ett rimligt pris!

Beyonce.stil
Söt topp 699 kr FCUK, vita shorts 349 kr Topshop, guldiga sandaler 498 kr Accessorize, solglasögon 59,50 H&M, hårband 79 kr Accessorize, guldigt halsband med pärlor 169 kr Accessorize.

Kommentarer
Postat av: Line

Ville bara säga att jag gillar din blogg, följer den ständigt!

2006-05-28 @ 20:47:08
Postat av: Johanna

Ah, jag alskar linnet beyonce har pa sig pa bilden, du rakar inte veta var det kommer ifran?

Postat av: Estelle

Kul att du gör, Sno Stilen!

2006-05-29 @ 19:11:30
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Amanda

Line: Tack, vad roligt! =)
Johanna: Nej, tyvärr..
Estelle: Kul att det uppskattas!

2006-05-30 @ 09:37:35
URL: http://shopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback