Vem är Sveriges bäst klädda kvinna?

Bästklädda Det publiceras ju nästan någon lista varje dag om utländska kändisars klädstil, jag tänkte göra en lista med Svenska kändistjejer istället. De förtjänar ju också lite uppmärksamhet!

Vem är egentligen Sveriges bäst klädda kvinna?

- Lena PH
- Prinsessan Madeleine
- Emma Andersson
- Josefine Crafoord
- Sofi Fahrman
- Robyn
- Helena Paparizou
- Marie Serneholt
- Ebba von Sydow
- Cardigans-Nina

...eller kanske någon helt annan? Skriv en kommentar och berätta vem du tycker har bäst stil!

Kommentarer
Postat av: Moa

gillar inte nya veckorevyn men måste säga att gillar ebbas klädstil kanska mycket (; dock ej sminkstil (förutom vissa produkter hon avänder) + att hon har konstiga uppfattningar om den del grejer.

2006-01-12 @ 20:37:39
Postat av: Erika

helt klart ebba von sydow. hon har en egen stil men ändå super modern. hon blandar dyrt och billigt. och klär sig snyggt både till vardags och fest.

2006-01-12 @ 20:56:10
Postat av: sanna

självklart nina persson. det finns ing andra alternativ. hon är fantastisk, egen och har verkligen stil.

Postat av: Erika

Dom jag gillar bäst är Emma Anderssons & Marie Sernholts stilar. Emmas för att det är hennes egen. Jag skulle kanske inte välja samma kläder själv, men det är ändå SÅ snyggt! Maries för att den är så stilig och ren (Eller hur man nu ska beskriva den)
Sofi Fahrmans tycker jag är lite tråkig eftersom den är så modeslavisk.. Ebbas är däremot helt okej och det går lixom Emmas att inspireras av den, men ej det vinnande bidraget enligt min åsikt :)

2006-01-13 @ 00:51:00
URL: http://erikasblogg.webblogg.se
Postat av: Amanda

Av kommentarerna att dömma står "Trendig" mot "Klassisk" vissa på listan som Sofi och Josefine har en ganska extrem (men modern) stil, medan personer som Marie, Madeleine och Ebba blandar lite trendigt med klassiskt. Alla har vi ju olika smak å de är vl bra antar jag! =)
/Amanda

2006-01-13 @ 08:28:48
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Martina P

Gillar Sofi Fahrmans stil. Hon exprementerar mycket och vågar lite mer, kör på lite tuffare stil än Ebba som jag tycker kör på för mkt klassiskt och lite väl"tantigt" ibland. Tycker att hon oftast ser likadant ut. Skulle absolut inte säga att hon har dålig stil, föredrar dock Sofis!:)

2006-01-13 @ 16:31:48
URL: http://neat.blogg.se
Postat av: Julia

sofie fahrman, eller nina persson.

2006-01-13 @ 20:55:34
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Anna

Madde eller Nina Person.

2006-01-14 @ 15:39:43
URL: http://annna.blogg.se
Postat av: nanna

sofi fahrman tycker jag oftast är ett skämt varje fredag på aftonbladet, förra gången var okej annars har det varit hemskt! Nä jag tycker i så fall en helt annan, Maria Andersson i sahara hotnights. hon har alltid grymt snygga kläder och ser söt och cool ut på samma gång. från din lista annars får det bli Nina persson Madelaine och Ebbavs.

2006-01-15 @ 15:15:51
Postat av: Amanda

Det verkar som att man antingen beundrar eller inte alls gillar Ebba och Sofi! Intressant att det är så...

2006-01-15 @ 16:02:16
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: by joanna herself.

nina persson, sofi farhrman och ibland ebba.

2006-01-15 @ 19:18:56
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Hanna

Ebba, givet!

2006-01-15 @ 22:59:24
Postat av: Hanna

Ebba!

2006-01-15 @ 23:00:18
Postat av: Ylva-lie

Nina i cardigans har i alla fall lite egen stil. Annars håller jag med om Maria Andersson i Sahara hotnights. Både Nina och Maria är som sagt både söta och coola. Annars gillar jag Madde och Sofi, kanske lite väl mainstream, men ändå snyggt! Ja, och Ebba också då...Hon har ju koll.

2006-01-16 @ 11:18:14
Postat av: Jenny

Nina persson! Hon har en grym & skön New York-style tycker jag! Den ser inte tillgjord ut som det kan göra på vissa...nej snygg är var hon är!

2006-01-17 @ 08:38:48
Postat av: Elin

Jag gillar Josefine Crafoord!!Jag tycker att hon har en snygg stil.Och hon är jättesöt

2006-07-06 @ 15:06:36
Postat av: Emelie

Marie serneholt och sofi fahrman får jag nog säga även om jag verkligen gillar ebbas med

2006-08-08 @ 19:14:46
URL: http://EmelieTherese.webblogg.se
Postat av: ramadan 2013

Appreciating the commitment you put into your website and detailed information you provide.

It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same
old rehashed material. Excellent read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.

2014-06-05 @ 19:06:29
URL: http://xn--gda84edf.com/r9s9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback