Tre snygga våroutfits

Som jag har skrivit förut så tror jag att shortsen, och framför allt cityshortsen kommer att bli ett av vårens och sommarens populäraste plagg. Jag tror dessutom att blusen kommer att få sig ett suppsving, gärna med spets, volanger eller rosetter. Nedan tipsar jag om tre outfits som jag gillar och plaggen som kommer att vara givna i min garderob i vår och sommar.

3våroutfits

Överst från vänster: vit spetsblus 198 kr H&M, mönstrad blus 612 kr Anna Sui (net-a-porter), rosa blus med rosett 298 kr Newport, längre shorts 449 kr Oasis, svarta cityshorts 198 kr H&M, svarta shorts 299 kr Haléns, svarta "Chloéskor" 495 kr Accessorize, guldsandaletter 629 kr TopShop, rosa ballerinaskor 349 kr TopShop.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Underbart med skjorts, tveksam till det som kontors-outfit känns trist men men hihi :)*

Postat av: nina

tror också att det kan bli svårt att komma undan med det på kontoret,
men det kommer klart funka på uteserveringen. Gillar skorna från accessorize, söta!

2006-01-30 @ 11:01:01
Postat av: Sophie

Hamngatan är det! Väskan ligger och väntar på dig tills måndag kl 19.00 i accessoarkassan. Hoppas du gillar den! ;)

Mvh Sophie♥

2006-01-30 @ 11:53:33
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Amanda

Kitty & Nina: Jo, det är nog sant. Beror i och för sig lite på hur formell man måste vara. Kan ju funka med en vit skjorta och ett par snygga skor till, men det beror ju lite på vad man jobbar med. Pennkjolen är ett hett tips annars! =)

2006-01-30 @ 12:02:57
URL: http://shopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback