Tjukika i min beautybox

Det finns en hel del saker som jag inte klarar mig utan.. här är en bild på några prylarna som jag använder väldigt ofta och som jag inte skulle klara mig utan!

Minabeautyfav
Överst från vänster: Root lifting spray från Björn Axen,
Cleaning Wipes från Lumene, Biotherm young, Dermalogica body hydrating creme, Blue hydra drops från Lumene, Flextencils mascara från Lancome, kajal från IsaDora, mascara Dior Show, parfym Dolce & Gabbana Light Blue, rouge Estee Lauder, Lipgloss Dior Addic, Lip Balm från Oriflame, nagellack Maybelline Colorama.

Vilka är dina beautyfavoriter? Skriv en kommentar och tipsa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mitt favvoläppglans är också Dior Addict :-) Superduper bra!!

2006-01-16 @ 12:03:25
Postat av: Amanda

Japp, det är riktigt bra! Lite dyrt, men trots allt min favorit!

Postat av: Linda herself

Jag är totalt beroende av mitt victorias secret lipgloss. Underbart!
Är rootlifting sprayen by Björn Axén bra by the way?

2006-01-16 @ 16:52:57
URL: http://mielleux.blogg.se
Postat av: Amanda

Japp, Björn Axéns Root lifting spray ger det allra plattaste håret volym! Mitt hår är väldigt platt så den där sprayen tycker jag är jättebra att ha i ibland när man vill ha lite mer volym! =)

2006-01-16 @ 18:27:49
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Moa

lancomes mascara hypnose, touch of pink från lacoste, rouge från loreal och lipgloss från maybelline är några av mina favvisar.

2006-01-16 @ 20:50:33
Postat av: Moa

men jag är inte riktigt nöjd med alla dom och söker fortfarande efter den perfekta neccecären. några tips?

2006-01-16 @ 20:52:22
Postat av: Jenna

Den perfekta parfymen o kunna bära me i partyväskan är Fizzy by Alyssa Ashley. Liten skitsöt knallrosa flaska som luktar super! Luras inte av det billiga priset (bara 149 för 25 ml!), denna parfym luktar som sagt jättegott, och är absolut i samma liga som andra dyrare parfymer =)
PS: finns på Kick's.DS

Dessutom vill jag slå ett slag för Decleor's produkter!!! SUUUPERBRA och sköna!!! Man vill bara gå och stryka sig själv på kinden hela tiden *S*. Dessutom dryga!

2006-01-17 @ 08:55:46
Postat av: Christine

Jag bär alltid med mig ett läppglans från Maybelline som heter shiny licious i färgen cerise candy, den är super bra :)

2006-06-30 @ 16:32:03
Postat av: E

D&G luktar sååå gott ! :)

2006-07-20 @ 12:48:02
Postat av: E

Cuccio bodylotion. Super bra. lukta både jätte gott å länge !

2006-07-20 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback