Så här klär jag mig i vår

Dessa tre outfits tycker jag summerar min kommande vårstil ganska bra! Ett par klassiska svarta cityshorts med en cremevit blus samt en enkel lång guldkedja, dessutom är det snyggt med skärp i midjan. En söt sommarklänning, gärna blommig, kommer också att vara ett givet plagg i min garderob liksom en kort svart kjol och en söt vit spetsblus.

Jag.BcBg

Alla tre plaggen är från
BCGB Maxarzia's vår- och sommarkollektion. En annan favorit från BCBG var dessa hallonröda cityshorts samt dessa korta beiga shortsen!

Kommentarer
Postat av: by joanna herself.

Så kommer även ja klä mig i vår , fast jag måste ha på mig mina älskade jeans minst varannan dag! (:

Postat av: hotspot

Jag med, mitt i prick!

2006-01-15 @ 19:34:40
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: sylvesta

Hej

Här verkar vara många modemedvetna kvinnor som har koll, jag skulle vilja ha hjälp med en sak. Innan jul gick en dokumentär "Ett år efter tsunamin" som gjorts av journalisten Annica Haglund. I den andra delen fick man möta en kvinna som förlorat sin son. Förutom att den delen var mycket gripande och att kvinnan Anette Klum Rube var oerhört duktig och stark hade hon ett sånt riktigt snyggt halsband. Nu undrar jag om någon känner till var man kan få tag på detta?! Inslaget finns att titta på http://tv4.se/nyheter/tsunamin/ och sen scrolla ner till "När det värsta händer" och andra delen. Anette har ett kort tsunamihalsband på sig, men det är det längre med stenar som jag undrar om någon känner till.

MVH sylvesta
maila gärna till mig på [email protected]

2006-01-20 @ 21:43:30
Postat av: Tanja

Hej,
var får jag tag på dem här bara-måste-ha käder?
Nästan förtvivlad... Bor i Malmö...
Tack så mycket för hjälpen!
MvH
Tanja

2006-01-26 @ 16:03:25
Postat av: Amanda

Tyvärr finns inte BCBG i Sverige ännu, jag brukar spana in deras kläder i London (Harvey Nichols) med BCBG har också två egna butiker i Paris. Nätshoppa kan man dock göra från Neimanmarcus.com. Ett tips är att spana in Zara här hemma annars, deras vår- och sommarkollektion påminner lite om de där kläderna! =)
/Amanda

2006-01-26 @ 19:00:17
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Anonym

Sylvesta; Vet att Anette hade på sig ett halsband som hennes kompis hade gjort, de säljs på www.indahjalpen.se

2006-06-19 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback