Mina favoriter från LaRedoute


Våren är snart här, och alla postorderkataloger dimper ner i brevlådan. Här om dagen kom
LaRedoutes katalog, och det fanns mycket fint! Fick ett önskemål om att jag skulle plocka ut mina egna favorier, och nu har jag valt dem! Här är mina favoriter från LaRedoute! Enjoy!
Lrd.favoriter
Överst från vänster: Mönstrat linne 419 kr, vitt linne 179 kr, V-ringad rosa tröja 339 kr, guldiga skor 829 kr,
Rosablommig kjol 739 kr, Klassiska shorts 99 kr, blommig sommarklänning 1229 kr, Pumps 279 kr, liten brun väska 419 kr,

Skriv en kommentar och berätta vilka dina favoriter är!  =)



Kommentarer
Postat av: Angelica

min absoluta favorit är bermudas jeansshortsen från soft grey som jag defenitivt kommer köpa. sedan gillar jag den grå blusen med vringad urringning som också var från soft grey och visades i en underbar ljusgrå nyans. :D

2006-01-12 @ 16:25:54
Postat av: Amanda

Japp, vet vilka du menar! Dessa bermudas har jag också kollat på (http://www.laredoute.se/images/products/m/rr300b11m.jpg ) Riktigt snygga! =)
/Amanda

Postat av: Natalie

Shortsen är snygga, och blusen & klänningen hade jag redan satt upp på min inköpslista!=)
(Pumpsen är dock inte så trendiga...)

2006-01-12 @ 20:19:09
Postat av: Amanda

I och med att de klumpigare pumpsen blir trendiga till våren tror jag även att de vanliga klassiska pumpsen får sig ett uppsving! Hoppas i alla fall det! =)
/Amanda

2006-01-13 @ 08:32:35
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Ylva-lie

Har beställt mösnstrad väska från Comptoir des cotonniers och svart piratbyxa 319:- cote femme, snyggt! hoppas jag...får se när jag fått dem.

2006-01-16 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback