Mina favoriter: Bodylotion

annasui Vintertorr hy bekämpas bäst med en riktigt bra bodylotion. Jag har testat ett antal bra, och mindre bra men här kommer mina absoluta favoriter. Och som vanligt finns det produkter i alla prisklasser.

Budget:
LDB Pris ca 39 kr - Bra bodylotion som gör huden mjuk igen, minus för trist doft. Tycker dock att det är värt att lägga lite mer pengar på en riktigt bra och fuktgivande lotion.

Medel:
Lancome Aroma Tonic Pris ca 249 kr  - Bra lotion som luktar fräscht, är dryg och gör huden väldigt mjuk. Lancomes produkter är väldigt prisvärda, och denna rekomenderas!
Lancaster Aquamilk Body lotion Pris ca 170 kr - Luktar otroligt gott och fräscht och går snabbt in i huden. Innehåller både honung och mjölk som ska göra huden extra mjuk, vilket de faktiskt också gör.

Lyx:
Anna Sui Ohh la love body lotion Pris ca 280 kr - Detta är en av mina absoluta favoriter! Bra lotion som dessutom luktar väldigt gott. Stort plus för söt flaska!
Dermalogica Body hydrating cream Pris ca 420 kr - En av de allra bästa som finns på marknaden! Återfuktar huden otroligt snabbt och är väldigt dryg. Doftar fräscht och trots att den är dyr är den prisvärd.

Är dessutom väldigt sugen på att testa Jessica Simpsons ätbara rosa bodylotion med strössel! Någon som har testat? Skriv gärna en rad om din favorit också! =)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej Miss Gyllenhammar! Hittade Er här av en slump. Trevligt att Ni har en egen blogg såhär.

Hoppas vi hörs snart.

Kram och puss. Ni vet var!

2006-01-23 @ 21:20:55
Postat av: Moa

jag är också riktigt suger på att testa jessicas. om jag köper den innan återkommer jag med med betyg, dock vet jag inte om den är god och äta. gott doftar dom iallafall! annars tycker jag LDBs är bra, men har inte testat så många andra,

2006-01-24 @ 17:11:27
Postat av: Estelle

Happy durme..slår allt!

Postat av: Amanda

Estelle: Happy durme låter intressant! Har inte testat den men kanske borde göra det! =)

2006-01-25 @ 20:03:53
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Renevera

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-07-16 @ 11:08:56
URL: http://renevera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback