Mera snygga vårskor

 Den här våren och sommaren ser ut att bli riktigt bra, i alla fall skomässigt! Har ju skrivit om de klumpigare pumpsen här innan men det finns givetvis fler skotrender.

- Högklackade loafers, dessa från Marc Jacobs tycker jag är riktigt snygga!

- Balleriaskor, funkar bra även i vår. Dessa tycker jag var söta liksom dessa från Din Sko (200 kr) och de var väldigt lika dessa från Chanel. Även dessa med rosett från Marc Jacobs och de här (529 kr) från LaRedoute är fina.

- Skor med rundad tå, trenden håller i sig även fast det går mot mer spetsigt. Dessa två par från Shopbop gillade jag! Dessa finns hos Haléns för 249 kr.

- Pumps, de klassiska pumpsen verkar ha fått ett uppsving tack vare Christian Louboutin, och hans pumps är otroligt fina!

- Guldiga skor, satsar många på till våren dessa kommer från LaRedoute och dessa från Haléns.

- Klassiska loafers, dessa är ett säkert kort och funkar alltid. De här i guld tycker jag var lite häftiga

- Remmar, verkar återigen vara inne! Dessa är från LaRedoute och de här röda kommer från Haléns.
Dessa superfina kommer från Chloé, me like!


De här supersöta skorna från Marc Jacobs är klart mina favoriter, men $433 är ganska mycket!
Vilken skotrend tror du på inför våren och sommaren? Skriv en kommentar och tyck till!

Kommentarer
Postat av: Moa

du va fina dom guldiga loafersen va. :) vill ha! men i ditt förra inlägg tipsade du om ett par andra från laredoute, typ "stickade". kommer dom funka? undrar sedan också - hittade en gul /vit blommig tröja från svea på blocket. du kanske har sett den? kommer den funka i vår? och om du sett den - vad tyckte du om den?

2006-01-11 @ 18:57:55
Postat av: Amanda

Japp, jag tror på både guldiga loafers och de "stickade" från LaRedoute! =)

Tog en snabbtitt på den gula Svea-tröjan och jag tror absolut att den passar till våren och sommaren! Blommigt är en av de stora trenderna och den var dessutom väldigt söt!

/Amanda

Postat av: Cecilia

Ballerinorna från La redoute var ju otroligt söta! Fast att köpa skor via vätet är nog inte min grej. väntar nog tills att jag kommer till Frankrike, och kan gå till La Redoute affärerna ;)

2006-01-11 @ 19:07:35
URL: http://cecilias.blogg.se
Postat av: Amanda

Det brukar gå bra att skicka efter skor om man alltid har samma storlek och inte väger mellan olika.

Åh.. jag blir nästan lite avis, Frankrike är så härligt när det gäller shopping! Trevlig resa! =)
/Amanda

2006-01-11 @ 19:09:54
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: hotspot

Roligt inlägg! Bra blogg förresten!

2006-01-12 @ 09:06:05
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Amanda

Tack, kul att du gillar den! =)
/Amanda

2006-01-12 @ 09:32:41
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: sanna

peep toes och breda klackar.

2006-01-12 @ 09:40:54
URL: http://sanna.feelthemachine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback