Ebbas 5 vårfavoriter

Ebba listar sina fem vårfavoriter i tidningen Shopping. Jag tycker att hennes tips funkar ganska bra inför våren. Dock är jag kanske lite tveksam till färgen lila, är det verkligen en vårfärg? På min vårlista finns dessutom stilrena smycken och navytrenden.

Ebbasfav

Här är i alla fall Ebbas top-5 vårtrender:

- Shorts: Trenden håller i sig. Shorts är helrätt även i vår och i väntan på solen kan man ha strumpbyxor under.  Personligen tycker jag att det är svårt att få det snyggt med strumpbyxor, men vissa passar i det.

- Färgglada väskor: Vårens snyggaste väskor är säsongens mest uppiggande färgklickar. Vågar du testa en tomatröd eller ärtgrön? Ett tips är i alla fall att inte köpa någon superdyr, trenden kommer att vara över när hösten sen närmar sig!

- Lila: Gör som Madonna och Ebba, vars nya favoritfärg är lila. Själv är jag som sagt lite tveksam, tror på andra vårfärger, som svart, vitt och rosa!

- Klumpiga skor: Glöm nätta små vårskor, hetast är det med rejält klumpiga klackar. Dessutom är de bruna klumpigare pumpsen väldigt snygga, ballerinas funkar dock också utmärkt för de som inte gillar eller vill ha höga klackar!

- Rosblommigt: Den bohemchicha trenden har blåst förbi men vackra blommiga tyger med rosmönster finns kvar i modet i vår. Chanel visade dessutom stora tygrosor som detalj på plaggen. Blommigt är definitivt en söt trend man inte får glömma till våren.

Hmm... ja det är ju snart vår, ska bli spännande att se vad alla kommer att gå runt i för kläder!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag har ännu inte köpt ett par shorts. Kan du tipsa om några som är snygga och billiga?

Postat av: Amanda

Beatrice: Jag satt faktiskt precis och fixade med ett inlägg om just shorts, det kommer upp imorgon! Snygga cityshorts har annars H&M, Haléns och La Redoute. Bor du i Sthlm är det värt att spana in Zara och TopShop också! =)
/Amanda

2006-01-31 @ 21:17:54
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Maria

Ett par cityshorts blir det definitivt. Eller ett par...det blir nog fler..måste ju ha ett par i varje färg. Minst.
By the way - du har blivit utmanad - av mig.

2006-02-01 @ 14:03:50
Postat av: Maria

ett par cityshorts blir det definitivt. Eller ett par, det blir nog fler. Måste ju ha ett par i varje färg. Minst.
By the way har du blivit utmanad av mig

2006-02-01 @ 14:04:59
URL: http://www.vardagsbloggen.blogspot.com
Postat av: sara

Ebba är en idiot!

2007-03-23 @ 12:46:23
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Pellestina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-02-09 @ 07:53:04
URL: http://pellestina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback