Vårens snyggaste håraccessoarer

Ett enkelt sätt att piffa till frisyren är med accessoarer, dessutom är det ett kul sätt att matcha kläderna. Vårens accessoarer går i en ljus färgskala men metallicfärger funkar också! Guld är nog min favorit och passar jättebra tillsammans med en enkel lång guldkedja. Chanel visade tygrosor på sin senaste visning, och just rosorna är återkommande i hela vårmodet. Här tipsar jag om några fina håraccessoarer som jag gillar inför våren! Enjoy!
Håracc

Överst från vänster: Marint diadem 110 kr Newport, lila tygros 84 kr Accessorize, diadem i guld med kristaller från Miu Miu $275 Net-a-porter, scarf till håret 169 kr Accessorize, lyxigt satinband från Missoni $318 Net-a-porter, hårspänne med strass 98 kr Accessorize, spänne med rosa stenar 139 kr Accessorize, guldspännen från Juicy Couture $60 Net-a-porter, hårklämma 39 kr Accessorize.

Kommentarer
Postat av: lindamaria

Jag är så otroligt dålig på att använda accessoarer, antar att jag är ovan. Det kan vara jätte snyggt med accessoarer till lite enklare kläder och det kan verkligen piffa upp.

Postat av: Hanna

vad fina accessoarer! ja älskar dom! ;)

2006-02-06 @ 08:51:45
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Ribban

http://www.superlounge.com/v6/02/area.asp?articleID=4&CurrentArea=2

Hjälp att välja storlek på halsbandet, måste köpa innan onsdag. Gå till sidan 2 och säg vilket du tycker min mor ska få, stort eller litet?

2006-05-28 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback