Tjuvkika på H&M's vårkollektion 2006

H&Mvår06 På H&M.com kan man redan nu kika på en del av plaggen från vårkollektionen 2006. De har delat in kollektionen i 4 olika trender, som presenteras nedan! Måste säga att våren/sommaren ser väldigt romantiskt ut, mycket spetsar, volanger, blommor och naturliga färger! Me like! Vad säger ni andra?

Våren 2006 enligt H&M

Santa Fe: Lite hippeinspirerat men trendigt (lite sommar 2005 över plaggen) volangkjolar, långa halsband, söta toppar och capribyxor i svala färger i kombination med starkare. Denna söta vita spetsklänning för 249 kr är min favorit, och om jag inte minns fel hade prinsessan Madeleine en liknande i St:Tropez i somras.

Le Garcon: Mer minimalistiskt, klassiskt och stilrent. Svart och vitt är färgerna som helt klart dominrar denna kollektion. Snygga svarta shorts (249 kr) är ett köptips liksom denna lilla svarta kjol (149 kr).
Dessa guldiga flip-flops för 98 kr ska jag definitivt köpa!

Jungle Exotic: Som namnet antyder är det mycket färger och mönster. Korall är en av vårens nya trendfärger, och plagg i färgen finns här. Detta marinblåa linnet gillade jag!

Romantic Garden: Ljusa färger, mycket rosa och blommigt. En söt och tjejig kollektion. Den här blusen med broderad spetskant för 149 kr tyckte jag var jättesöt liksom denna cardigan.

Kommentarer
Postat av: Moa

fick h&m katalogen igår :) jättefina grejer, hittade ett par korta jeans shorts, en bikini och ett par solbrillor ;D

2005-12-29 @ 17:17:10
Postat av: Amanda

Jag blev faktiskt positivt överraskad av vårens H&M katalog, riktigt mycket snyggt för ovanlighetens skull! =) Blir nog att beställa nån kjol, cardigan och klänning!
/Amanda

Postat av: Anonym

Detta låter som en kopia på Ebbas blogg på Veckorevyn. Läser nog hellre orginalet. CIAO!

Postat av: Amanda

haha.. oj, hade faktiskt inte sett att Ebba bloggade om H&M's katalog! Kul att hon också gillar H&M, de trodde inte jag måste ja erkänna!
/Amanda

2005-12-30 @ 14:51:28
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Lina

haha varför skulle Ebbas blogg vara orginalet? finns nog andra som också gillar HM, dessutom bloggade Amanda och Ebba om helt olika saker gällande HM kollektionen. ha det bra =)

2005-12-30 @ 21:47:39
Postat av: Lina

haha varför skulle Ebbas blogg vara orginalet? finns andra som också gillar hm, och dessutom bloggade Amanda och Ebba om helt olika saker gällande hm-kollektionen. Ha det bra =)

2005-12-30 @ 21:49:09
Postat av: Michaela

Den marinblåa toppen har jag! Dock, ser man lite bred ut i den.

2006-07-13 @ 19:45:43
URL: http://borntoshop.blogg.se
Postat av: Lisa

Den där klänningen måste jag bara ha!!! :) :) :)

Lisa

2007-01-23 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback