Time goes by...

Ser du inte visningsbilden? Klicka här

Hmm... vart har denna eftermiddag tagit vägen? Den har gått väldigt fort och jag som bara har suttit här och bloggat hela tiden! Kul är det i alla fall! Har svarat på era frågor, skicka gärna in fler, till [email protected].
Har dessutom suttit och spanat in kläder på Net-a-porter som har så otroligt mycket fint, hittade bland annat dessa två tröjor som jag så gärna skulle vilja ha, båda är från Moschino Cheap & Chic. Har dessutom kollat på Christian Louboutins skor, och ju mer jag ser desto mer gillar jag dem! Här är Jessica Simpson i ett par på omslaget av Marie Claire, och här i ett par röda. Slutligen dagens Paris Hilton, snyggt klädd eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback