Skulle du kunna ha på dig det här?

Mischakläder Kändisar är ju kändisar och ofta snyggt och trendig klädda.. men ibland undrar man vad de (eller deras stylist) egentligen tänkte på när de valde dessa kläder under julhelgen, spana in listan nedan då förstår ni vad jag menar!

- Mischa Barton i.. ehh.. vita tights med hästar och matchande tröja... hennes pyjamas kanske?
- Lindsay Lohan i en 50-tals cape i päls
- Madonna i en glittrig men konstig outfit
- Teri Hatcher vandrar runt i L.A redo för mycket snö.. här i ett par mönstrade Pucci-stövlar
- Jessica Alba med en oversize-slips i rosarandigt, outfiten vore dock snyggare utan den!
- Britney Spears megastora väska, snygg, men vem skulle orka bära omrking på en sån?
- Sienna Miller i ett par enorma 60-tals-solglasögon á la Brigitte Bardot

Hmm.. ja ibland blir det fel.. vem är sämst (eller bäst) klädd.. skriv en kommentar och rösta! =)

Kommentarer
Postat av: Tova

Madonnas och Jessica Albas, helt okéj, sen om jag ksulle gå runt i det själv är väl en annan sak..

2005-12-28 @ 19:23:27
Postat av: Amanda

mm.. Jessica Albas outfit är snygg, men vore snyggare utan slipsen! Sämst skulle jag nog säga att Mischa klädde sig i detta fallet!
/Amanda

Postat av: Anonym

Sienna Millers solglasögon var snygga!

2005-12-28 @ 19:54:03
Postat av: Moa

Hahaha, gillade michas outfit, dock kanske inte som vanliga kläder, annars var dom überfina. vill haaa, haha :D jessica albas va finast av dom.

2005-12-28 @ 21:54:34
Postat av: Sofie

Gulligt med pyjamas tycker jag. Och skönt om inget annat. Men jag skulle inte klä mig i det på stan. Passar möjligen på landet, i mindre by, på semestern eller för att vara snygg under ett beök i närbutiken! :-)

2005-12-29 @ 12:01:26
URL: http://sofiesdagar.webblogg.se
Postat av: Amanda

Ska kanske tillägga att Mischa Barton är på skidsemester i Aspen.. om detta är en skidoutfit eller in vet jag dock inte! :p
/Amanda

2005-12-29 @ 15:35:07
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Sara

Jag gillar Jessica Albas outfit, den var klart bäst!
Och Mischas tycker jag var gullig...kanske inte som jag skulle ha när jag går runt på stan...men annars är den söt:)

2006-06-27 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback