Ny dansk klädlinje - Noir

Noir Danskarna blir bara bättre och bättre på design och kläder! Efter märken som DAY, Mads Norrgaard och Soaked in Luxury kommer nu Noir.. första kollektionen kommer till våren/sommaren men här kommer några bilder som visar att Noir är att räkna med!
Otroligt snygga kläder.. spana in dessa bilder, det är "vill-ha-varning" på det mesta!
Peter Ingwersen är designer ska tilläggas och han har tidigare designat för både DAY och Levi's.

Kollektionen är stilren och elegant, samtidigt klassiskt men med en touch av nytänkande, jag gillar det och hoppas att märket även kommer till Sverige!


Mer om dansk design finns här: http://www.denmarkfashion.com/



Kommentarer
Postat av: Sötnozen

kläderna var faktiskt riktigt fina, men själv skulle jag aldrig klä mig i något sånt :P och jag tycker att när man ser "Noir" skrivet någonstans så tänker man på Dior på direkten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback