Ashley eller Mary-Kate?

AshleyMK Ser du inte visningsbilden? Klicka här

Två systar, så lika men ändå så olika.. stilmässigt har de gått åt väldigt olika håll, det som systrarna Olsen har gemensamt är dock att båda är väldigt trendmedvetna och alltid steget före. Dessa två tror jag vi kommer att få se mer av på listor med världens modeikoner framöver!
 
Ashley har valt en mer klassisk och sofistikerad stil med heta designer- och couturemärken, dock fortfarande väldigt trendig. Hon vågar klä sig i färger även om sobra och klassiska färger dominerar. Det blir sällan för mycket av något och hon ser alltid väldigt classy ut! Gillar hennes sotade ögon på denna bilden. Enkel men stilfull skulle man kunna sammanfatta Ashleys stil som.

Mary-Kate å andra sidan har gått mot en mer vågad, färgglad och hippechic stil, hon drar sig inte för att kombinera kläder lager på lager och gillar såväl mönster som färger. Kombinationer som på andra skulle se minst sagt otrendigt ut får MK till det som ingen annan kan. Vida kjolar och oversize-kläder har synts mycket på henne under året. Till premiärer och fester bär hon gärna färgglada klänningar.

Men vem är egentligen trendigast, mest stylish eller bäst klädd, Ashley eller MK? Skriv en kommentar och rösta!

Kommentarer
Postat av: emma

Först, innan jag kollade på alla bilderna, så trodde jag att jag nog skulle gilla M-Ks stil mer. Fast när jag kollade på bilderna så föll Ashleys klädstil mig mer i smaken :)

Postat av: Moa

Mjaaa.. Svårt. Älskar dom stooora glasögonen som Mary-Kate kör på men samtidigt har Ashley inte lika mycket accecoarer och det gillar jag. Ashley har sett riktigt rockig ut på vissa av dom senaste bilderna, alltså är mitt svar - ASHELY

2005-12-21 @ 22:39:02
Postat av: Amanda

mmm.. det är ett svårt val! Jag har alltid sett Ashley och MK som EN person.. de har ju vart så himla lika men nu inser jag mitt misstag (eller så har de utvecklats och faktiskt gått olika vägar från att ha haft EN stil) hur som helst måste jag nog hålla med om att jag också gillar Ashleys stil mest! Hon är cool, utan att de blir too much! =)
/Amanda

2005-12-22 @ 10:27:18
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag såg MK och Ashley på en bild när de shoppade med sin syster i NY. Skumt, Visste inte att de hade en till syster..

2005-12-22 @ 10:58:14
Postat av: Amanda

Måste erkänna att jag faktiskt inte visste om att de hade en syster till! Mindre eller större?
/Amanda

2005-12-22 @ 12:54:39
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Omie Ud-Din

Yes, tvillingarna Olsen har en syrra vid namn Elizabeth eller "Lizzie" som är tre år yngre..

(http://pic.olsen-twins.org/pic.php?picid=010105&catid=000001&xs=0&xn=15&xc=0)

2005-12-22 @ 14:27:50
URL: http://www.ud-din.se/blog
Postat av: Amanda

Ah.. intressant! Ska se om ja hittar fler bilder!

2005-12-22 @ 14:55:11
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag måste nog säja att jag föredrar Ashelys sitl. Hon ser för det mesta rätt ut!

2005-12-23 @ 09:28:27
URL: http://cecilias.blogg.se
Postat av: Millan

Gillar klart Ashleys stil bäst!!!

2005-12-23 @ 09:29:31
Postat av: Amanda

Ashleys stil verkar oneklien vara mest omtyckt! Kul, I like her too! =)
/Amanda

2005-12-23 @ 12:32:05
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Sara

Ashleys stil är nog faktiskt min favorit också!
Dock tycker jag att MK ofta lyckas också men slår inte alla dessa fina svarta klänningar som Ash fått visat upp!

2005-12-24 @ 18:29:47
Postat av: Angelica

En blandning av deras stilar kanske. Ashley har snygga plagg med trista accesoarer och färger. Jag gillar färger. Så jag skulle säga en blandning. men går man bara efter plaggen så får jag nog säga Ashley.

2005-12-29 @ 12:30:44
Postat av: maja

Ashleys stil är nog snyggast, men pluspoäng till MK för att hon vågar mixa och vara lite crazy!

2006-04-23 @ 16:40:13
Postat av: Madeleine chibout

jag bara älskar Mary-kate och Ashleys stil så jag tycker att dom är ur snygga hur som hellst för det är min idoler jag har allas deras böcker och filmer dom är bara så snygga och coola som helst som är bäst bäst bäst.jag vill bara säga att jag älskar er mary-kate och ashley puss puss ni är bäst ohh

2006-05-07 @ 22:08:20
Postat av: madde som älskar MK ash

ohh dom är bäst bäst bäst bäst bäst bbbbbbbääääässssttt

2006-05-07 @ 22:14:36
Postat av: madde som älskar MK ash

dom är bäst så bara bäst

2006-05-07 @ 22:19:30
Postat av: mk är underbar

mary-kate har den snyggaste stilen. förut när hon led av anorexia/ätstörningar gömde hon sin kropp i lager av kläder men nu klär hon sig snyggt.

2006-06-09 @ 12:36:45
Postat av: josefin

MK LÄTT. ashley stil är rätt tråkig tycker jag. det som är intressant med mks stil är att det nog är ingen annan som skulle kunna bära upp kläderna som hno gör.

2006-06-18 @ 14:45:21
Postat av: lätt ashley

hon har den bästa stilen såå cool

2006-09-05 @ 15:52:16
Postat av: cameron park automobile repair

I realized more something totally new on this weight reduction issue.
One issue is that good nutrition is vital while dieting.

A massive reduction in bad foods, sugary foodstuff, fried foods, sugary foods, beef, and
white colored flour products might be necessary.
Possessing wastes organisms, and toxins
may prevent targets for shedding fat. While a number of drugs in the
short term solve the condition, the unpleasant side effects aren't worth it, plus they never supply more than a short-term solution. It can be a known indisputable fact that 95% of diet plans fail. Many thanks for sharing your thinking on this blog site.

2013-01-10 @ 14:26:23
URL: http://www.cameronparkautomotive.com/
Postat av: Porfirio

Thank you, I have just been looking for info approximately
this subject for ages and yours is the best I've discovered till now. However, what in regards to the bottom line? Are you sure concerning the source?

Postat av: Www.dansdatingsite.com

It's wonderful that you are getting ideas from this article as well as from our dialogue made at this place.

Postat av: Elite Ecig

We are a group of volunteers and opening a new scheme in
our community. Your web site offered us with valuable info to
work on. You have done a formidable job and our whole community will be thankful
to you.

2013-03-17 @ 01:56:59
URL: http://eliteesigs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback